söndag, april 3

Hey ya!
bali levererar regn, blast men varme. ganska gott tycket vi. fast lite solning snart hade inte skadat. vi bor i en liten liten koja, granne med havet &petter och linn. Ska chilla har ett litet tag till sen tankte vi dra pa road trip till Lombok + Gillioarna! kanns ganska nice. petter o linn kom och hamtade oss i en bil. som vi hyrt nu, so vi kor overallt. eller petter gor. for han ar den anda som har korkort. igar var vi i uluwatu och kolla laget. sen drog vi po en shoppingur. lar bli en liten sadan idag ocksa. vad gor man nar det regnar ?

pussipussar

3 kommentarer:

  1. Jag vill också shoppa på en öde ö. Med dig. Fan vad jag saknar dig. Om två månader när du kommer hem blir jag som vanligt igen. Fast du kommer vara en bajskorv. Glöm inte ge mig bilder så jag inte glömmer hur du ser ut. I LIVE YOU. PS detta meddelande är mest till Ida. DS. Robin ta hand om min diamant, ge henne sol, vatten och chips varje dag. Puss på dig med

    SvaraRadera
  2. Hej på er ! Hoppas allt är bra med er .... solen lyser i Helsingborg va rädda om er ! kram Farmor

    SvaraRadera
  3. Jag hej lina är den första anonym. Du är väl inte helt bortblåst?

    SvaraRadera