tisdag, april 12

wie! idag tog vi hela familjen dansk/norsk/svensk och drog till en strand. det blev ett woooho-moment. en turkos och vit stor strand. ih! och det basta var att vi var dar helt sjalva. man forstor det inte riktigt. men det var helt fantastiskt. fick en liten kokosnot att slurpra i oss ocksa! saa paradisigt. och ikvall kakade vi uppe po berget i den lille organiska o vegetariska restaurangen med den fetaste utsikten ever. och gott, gott, GOTT! ikvall ska vi dricka bintang ata poppade majsar och spela uno. like! imorgon vantar surf for robin och de andra. jag ska bara sola, tror jag. eh. bilder kommer troligtvis upp imorgon. man vet aldrig riktigt med internet har.

xoxo

8 kommentarer:

  1. Hej Ida ! Lite bättre idag .... i morgon åker ja ner en runda ! Ha de så bra kram Farmor

    SvaraRadera
  2. Hej lilla pluttan sitter med Lina Sofie Thea och pratar här går allt efter planen ,hoppas ni har det bra här hemma är det tradigt väder

    SvaraRadera
  3. HEJ PAPPA! kul att lina antligen visat dig hor man gor. det ar jobbigt att vara har utan er. eller. ja, jag hade velat vara hos er och kramats lite. vi ses snart.pussar

    SvaraRadera
  4. Nu tror vi att vi kan svara dig genom denna sida ,syrran mår lite bättre idag ska börja med lite sjukgympa ,fanny gris e i skolan ,det börjar bli lite vår här i skandinavien , alla vi på avd 64 hälsar

    SvaraRadera
  5. Detta är ju skit kul farmor på väga ner skall sova på RM se ifall hon börjar städa ? hälsa Robino att HIF ligger topp av allsvenskan ,har någon bra spik till v 75 i helgen ?

    SvaraRadera
  6. haha, familjechatt på g. pappa du är för söt.

    ida min lilla loppa. jag saknar dig. idag skämtades det om dina vita shorts, johannes, lillen och oskar agerar dig tills du kommmer hem. jag stör mig, leker och skrattar. matti är bra bf. salsa är fin kise. idag piercade vi lillen. fatta grejen. hon har en da nu som det heter på fashionspråk.

    puss lina

    SvaraRadera
  7. PAPPA: gött att få höra av dig och er på vår blogg! hade jättegärna velat telepatera hem mig lite. jag saknar er så mycket. och förstår ibland inte riktigt vad jag gör här. men två veckor har redan gått och det är bra 6 kvar. de har inte v 75 här? synd. men man kan spela på tuppar som ska döda varandra typ? kanske något för dig om du åker hit någongng? hälsa alla i klanen! pussar

    LINI: duktigt att du äntligen lärt pappa hur man gör! hittade skitsnygga billabong vita short på bali! är lite sugen, linn och jag ska köra en shoppingrunda där när vi är tillbaka på bali. hih. åh. saknar salsa, och matti och dig. mest salsa o dig. fatta kisarna här ;c jätta synd om dom. salsa har det såå bra. shiiit. gjorde det ont? älskar dig.

    SvaraRadera
  8. jag saknar dig mest av alla. salsa typ har damp. nej inte så ont tror jag. men jag vet inte. vi har inte pratat sen igår så hon kanske har dött? hahaha jag vet jag är duktig och pappa med. vet du? sara i bb har hånglat med basshunter, OMG.

    bara två veckor? skojar du eller? jag dör ju här hemma.
    älskar dig puss lini

    hahaha när jag skulle kommentera blev itt hemliga ord sessi

    SvaraRadera