måndag, maj 30

har sitter jag och svettas. robin sover fortfarande. och jag bestamde mig att norda vid datorn for att inte vacka honom. igar akte vi till batucaves for att vara lite duktiga och hitta pa natt spannande. vi hamnade mitt i en bollywood inspelning. valdigt spannade att kolla pa. sen akte vi till ett random shoppingmall, dar allt var i onesize och du fick inte prova. bu. men jag fick med mig en cool kavajgrej, lite tajt. men 30:- ar billish. aven lite presenter ocksa hittade vi en affar med bara gammlatidningar, sa vi kopte nagra som vi kan ha pa flyget om inte annat. idag ska vi ata en god frukost, jag ar redan hungrig. sedan ska vi aka in till ett shoppingmall och fixa det sista. sen tillbaka till chinatown for att fixa lite pa marknaden har. ikvall aker vi till flygplatsen vid 23tiden. o vi betalade en liten slant sa vi far vara pa rummet tills dess. typ packa ihop vara saker ikvall och duscha. kanske vila en stund. gotte! och imorgon landar vi 13.45 svenne tid. dvs 19.45 ida och robin tid (malaysisk) och da kommer min fina syster sta dar och vilja kramas! sen blir det lax. gott

2 kommentarer:

  1. Mamman längtar....kramiz

    SvaraRadera
  2. jag längatar. har haft en nervösklump i magen sedan igåreftermiddag. vi ses snart. ooooh, snart.

    SvaraRadera