lördag, maj 7

igarkvall sa gick vi ut for att ata lite middag. vi haffade ett stallde dar man plockar pa sig massa grillspett som dom sedan grillar till en. gottigotti. vi hade en riktigt god och exotisk upplevelse. tills....... det kom en farbror, som tog tag i mina axlar och bara rammlade over mig. valte hela mig fran min pall dar jag satt. rakt ner pa marken, i matrester och annat randomslaffs. dessutom satt jag och drack samtidigt som han attakerade mig sa jag spille ut massa vatten over mig. och det forsta robin sager (och jag tanker) ar din plonbok ida! 10sek innan satt jag dar med min nyinkopta hermeskopia mellan knana. jag tittar ner och bara haffar at mig plonboken och reser mig upp. och alla kollar. pa mig, farbrorn och robin. jag blev sa javla radd och skakis. men farbrorn ligger bara kvar. tillslut deckar han och vi fattar att han var jaavligt full. jag stoppade min finaplonbok under armen och holl om den krampaktigt hela vagen hem. men jag ar inte skadad och plonboken ar i sakertforvar.

idag har vi bokat bussbiljetter till perhentian islands, vi aker har ifran imorgon kvall och ar framme pa morgonen nagon gang. sen gick vi till littelindia, dar jag provade en finfin indiskklanning. men jag fick hanga tillbaka den da de tydligen inte har nagra brost dar? sen at vi lurre dar, indiskt. mumms! sen gick vi pa bio pa pavilon och nu ska vi snart duscha osh sedan ata grillspett! fast idag far min plonbok snallt stanna hemma. imorgon ska vi forsoka hunta upp ett place dar vi kan sola oss lite. ar trotta pa att ga och kolla i olika malls/marknader och pa rummet svettas man bort. plus att dar luktar lite diverse grejer. typ svett, och gammla klader. heh.

pussgurka

3 kommentarer:

  1. Skönt att det inte var en tjuvis att man blir lite full kan ju hända alla det kunde varit din tjocke fader ,men men som sagt det var skönt att där inte hände ngt hörde att du fick kontakt med Soffe igår skoj ,tänkte gå ner en runda på stan för att käka glass,syrran mår bra går på antibiotika ,hälsa tunne Robinio vi kommer att knäcka han i kalsongbrottning på Theas fest ,han är lottad att möta Tommy i första matchen ,vinner han denna möter han Matti omg 2 sköt om er och håll i varandra Lundagänget hälsar Klanis

    SvaraRadera
  2. du ar sa fantasisk min fina far! skrattar lika mycket varjegang jag hor ifran dig. ja, dig gar ju inte att ringa? sa jag fick saga hej till soffen. forsoker ringa en annan dag fran en dator, kanske gar battre da. sa kan vi saga hej ocksa! ah, langtar tills theas fest! pussar

    SvaraRadera
  3. hellre full gubbe än ful gubbe!
    puss!

    SvaraRadera